Höst….

Morning♥
Idag kan man se tydligt och klart att det är höst nu! Jag är lite deprimerad så jag tycker att det yters tråkigt att sommaren är slut. Det blyr inte Skepparexamen för mig i år. Det ska vara nämligen 2månader och jag har inte tid just nu för det. Jag har ganska många planer så det blir inte att sita stil exakt. Jag måste bara få ordning på mina tankar så att jag ska ta det mest givande och nödvändigaste prio ett. Jag ska på begravning idag och det gör mig änu mera deprimerad. Jag tycker inte om att gå på begravningar och det gör jag mot min vilja, så jag ska se om det går att ändra på det. Man brukar inte ta det för det är, man börja fantasera sig att man bara tycker inte om personen, vilken är det aldrig med mig. Jag har stress och kan aldrig göra det ojord det som redan har sat sin spår i mitt hjärna.  Hoppas att det finns sådana som förstår mig.
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0