Göteborg

Haaalllloiii. Hahahahha som sagt så älskar jag mitt liv just nu och jag råkade hamna i en av dem bästa sälskapet igen. Jag har haft det super kull och roligt samtidigt och jag njuter till 100% av min tid med de människor. Vi har haft lite tufft på jobbet men vi har klarat det galant så nu kunde vi bara skratta åt det. Det var inte så lätt som jag beskrev det men vi klarade det perfekt.Vi var ute ikväll och jag skrattade arslet av mig. Jag tycker att det ska vara så då men har haft en svårt stund med andra som kan dela det med och även festa bort det. Jag tror att ni fattade ingenting så jag ska sluta här och fortsätta med mina series som Stella har smittad mig med. Jag kan tyvärr inte sluta att drömma om min prins Charmig och därför kommer jag alltid att följa sådana serier om vampyrer eller någonting som äger krafter för att styra sin öde eller åtminstone att kunna delta i!!!
Sov så gott och vi hörs<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0