If your lucky enough to be different, don't ever change.

Hej bloggen.
Först vill jag be om ursäkt för min kassa uppdatering och tacka för att ni fortfarande kollar in.
Det har varit lite tuffa dagar med att vända på dygnet och samtidigt jobba.
Dagarna har bara flygit iväg och jag har bara jobbat. Nu är det inte länge kvar, snart försvinner jag!
Jag har faktiskt väntat på den här stunden länge nu, att kunna säga något sånt känns amazing.
Igår hände det ofattbara..
Jag skålade té istället för vin! Haha lol!
Dessutom har jag fått muskelinflammation. Så det känns tomt och tråkigt att göra något sånt när man har så ont.
Jag känner mig halvt handikappad, och det är bara min högra arm som jag kan använda typ.
Kan inte föreställa mig hur en handikappad kan hålla ut med sånt.
Idag är det ju hursomhelst lördag!
Jag och Stella ska snart och hämta upp vår lillavän Nicole, för att sedan dra vidare till PHB(pite havsbad).
Det var längesen man var där så det ska bli kul tycker jag.
Det känns redan som om dagen kommer bli mycket bättre än dem senaste.
Mamma kommer att göra en otroligt god middag med shopska(en bulgarisk sallad som är salt och god)
och dricka Rakia (tror dem flesta vet vad det är, lol!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0