Min dag<3

Hej alla underbara<3
Idag fyller jag år! Yah:)))
Min första dag på skolan gick bra men jag var ganska nervös som sagt. Jag kunde knappt presentera mig. Vi fick läxa så jag behövde plugga igår. Det blev en tidigt kväll för mig för att när jag kom hem kände jag mig som om jag hade sprungit maraton! Jag tror det blev alldeles för mycket info och förväntan bubblade i min kropp så all detta resulterades som enorm trötthet. Nu sitter jag i tåget och är på väg till skolan men det känns som att jag kommer att komma ganska sent och nu blev jag otroligt stressad!!!!
Jag förstår mig inte riktigt på trafiken här. Det stämmer ingenting med tiderna som är angivna!
Hoppas att jag kommer i rid ändå!
Vi ska ha våra första test idag på morgonen;)))
Ha en underbart dag, glöm inte att vara glad och sprida glädje:-)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0