Natt

Just nu ligger jag bredvid min älskling och håller på att somna så jag tänkte bara önska er sov så gott och vi hörs imorgon. Jag har jätte mycket att göra imorgon så jag vill vara pigg och fräsch!
Jag älskar att vara hemma, jag trivs bra att vara med mina älsklingar. Jag har pussat henne 100 gånger men hon sover så det förstår hon inte. Ibland så smilar hon och säger i sömnen: jag älskar dig! Det värmer och det kommer att värma i 1000000000000 år. Det är just de stunder jag kommer ihåg då jag saknar henne eller jag försöker somna någonstans utan henne. Då jag kommer ihåg de så det blir jag som smilar i mörkret och slappnar av sen. Jag pussade henne än en gång och nu ska jag lägga undan telefonen.
Önskar er en fantastisk mittsommar alla underbara och försök ha det kull ^..^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0