Hemma

Nu är vi hemma och det känns jätte skönt.Jag fixade dem sista kläderna som jag hade och Stella duschade.Nu har vi fixat dem sista små sakerna som behövdes fixas, och nu ska vi ta och se en film som vi har längtat efter nu ett tag att få se.
Jag mår jätte bra när jag är hos mamma men jag tycker synd om henne. Vi sov där i tre dagar och hon sa ingenting, hon är en väldigt snäll och inteligent kvinna. Hon är kvinnan i sitt hus.Hon ska aldrig tillåta att hennes gäster (även jag som gäst) ska få känna sig konstig eller dålig. Hon är en fantastisk kvinna med väldig fina tankar!!!

Jag älskar min mamma jätte, jätte mycket och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne......
Jag hoppas att jag aldrig behöver ta reda på det.
Imorgon ska vi promenera  så att jag och hon kommer in i våra normer.
Nu tillbaka till vår film ,,,,........
vi ska se *tara*:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0