Yes, det blir det!

Ja det blir min resa som sagt så nu är jag super glad;)
Idag är jag super nöjd med mig, efter jobbet så var jag och promenerade i två timmar, fast jag var jättetrött.
Jag är på väg till sängen men först så ska jag se på en film som jag tycker är passande just nu. "..........."
Min älskling är på väg så att vi kan mysa tillsamans framför tv:n.
När jag promenerade så fick jag jätte mycket kraft så jag är pigg just nu. Om det var någon som tittade på mig medan jag gick så tror nog denna människa att jag är knäpp, för att jag dansade, sjöng och spelade trummer i luften! Heheheheh helt galet men det är jag medan jag njuter av min musik och den sena eftermiddagssolen.....det var underbart!
Jag önskar er sov gott och dröm sött!


Ciaoo ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0