Egentligen så skulle detta vara en lugn dag..

Det blev en helsikes stressig dag en gång till, here we´ll go again!
För det första blev jag skitstressad när min chef ringde och frågade ifall jag kunde jobba på morgon, imorgon.
Det betyder att jag måste hinna med allt jag ville hinna med idag, så jag hoppade upp från sängen och började byta från vinterdäck till sommardäck på min sommarbil.
Alla däcken hade fastnat så det tog mig 3,5h att byta dom(!)jag sparkade, jag slog, jag knuffade, jag drog, jag vevade upp, och jag vevade ner, och tillslut så gav dom sig!
Allt detta gjorde jag eftersom att jag hade hunnit boka tvätttid, men jag vart ju såklart försenad med 1,5h så dom sa:
"Kom tillbaka om 40 min!"

Då jag kom hem började jag betala räkningar, och då ringde det på dörren.
Jag hade bokat tid så att någon skulle fixa min splitternya torktumlare(wooooow, soo Katiastyle ;D)
Sen kom Brenda och klippte gräset, eftersom jag ej kan göra det nå längre p.g.a min allergi.
Nästan samtidigt så ringde Stella och sa: Mamma, KOM OCH HÄMTA MIG VA*AN!!!
Då sa jag att hon fick gå hem. MOAHAHAHAHAHHA!
När hon kom hem så for vi för att tvätta bilen, och då tog jag min första paus på hela dagen(och den enda) när jag fick sätta mig, äta äpple och läsa Sofis Mode i 20min medans jag väntade på att bilen skulle tvättas klart.
Efteråt åkte vi för att hämta Nino/Nicole/Bobby/Churchills buddy!



HAHHAHHAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0