Fredag<3

Skotta snö:) Ja, det är vad man gör nu dom här dagarna. Äntligen så kom det snö! Jag längtade efter snö och sen förrgår har det bara snöat. Det är så underbart då man inte har jobb eller skolan som man måste skynda sig till att i lugn och ro skotta snö:) Det blev min morgon pass idag. Sen var jag på spa och efter det kom jag hos mamma. Vad gjorde hon?:
Skotade snö förstås.
Jag hjälpte dom sista 5 minuterna och efter det tog vi ett ficka och drack kafé.
Vi har handlat och ikväll ska vi experimentera med ett nytt maträtt. Om det blir gott kommer vi att tillägga den maten till Jul maten:) Jag har min röda vin som jag har längtat efter och jag kommer att trivas bra med det framför Idol finalen. :)


Kommentarer
Postat av: neja, milla och sofie!

Hej, fin blogg!

Bloglovinbyte? :)

2011-12-09 @ 17:47:17
URL: http://nejamillasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0