Mamma

Jag var jätte skrämd av Stella igår natt. Hon såg någonting hemsk och skrämde mig med. Men sen så blev det bättre så vi somnade tills slut. På morgonen åkte jag och jobbade för några timmar och sen så blev det sängen igen. Jag somnade för en eller två timmar men sen så skulle jag upp och göra frukost.
Det blekt total disaster! Ingenting av det jag gjorde blev gott:(
Det är då första gången.
Jag och Stella hade jätte trevligt framför tv i soffan. Vi såg Harry Potter igen och sen andra filmer och mat program. På eftermiddagen kom vi hos mamma och lagade middag. Det blev en av mina favoriter. Nu ligger jag i soffan och försöker att hålla ögonen öppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0