Torsdag

Snö! Det har börjat snöa sen igår och det har inte slutat sen dess. Jag älskar de dagar och jag njuter till max.

Vi åt frukost och åkte till stan. Nämligen så var idag dagen då Stella färgade sin hår. Jag, personligen älskar det hon gjorde med håret och jag måste säga att det blev fantastisk. Hon gjorde röda slingor som passade perfekt mot hennes ansikte och hennes ögon.
Sen kom vi hem och bakade min nyårs favorit: kakor.
Inte vilka som hälls men mina favoriter. Det blev ganska sen då jag blev klar med de så det ända jag han med efter det var att sätta mig framför tv-n med ett glas vin och njuta en timme före jag behövde bege mig mot sängen.
Jag har ganska mycket att göra imorgon så jag måste lägga mig nu.
Sov så gott alla ni där och ta hand om er;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0