Idag..

Hej, idag så gjorde vi nästan klart vår jobb som vi måste göra klart tills den 20 april:)
Vist var vi snabba eller?
Hahahahaha jag, Theres och Maria kör hard. Jag och Maria åt ut idag för middag men jag blev hungrig igen på kvällen så jag och Stella åt vår favorit middag. Jag har upptäckt en salami som heter: Spinata Calabrese. Jag måste varna dem som tycker inte om stark mat att det salami bränns i munnen några timmar efteråt. Jag specifik älskar den och kan inte sluta äta den.
Den ser ut så här och är mera kött än vad det är salami:)
Nu dricker jag Coto De Imaz
det är min favorit vin;)
Jag kan inte dricka någonting annat än det nå längre. Första klunken och man har såld sin sinne åt smaken.
aaaaah nu…..,näää jag överdriver inte!
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0