Så ledsen:(

Ikväll såg jag ett film som heter "Oceans" och jag fick avsky för människornas,vår beteende mot alla djur och ald som är inte mänskligt. Hur kan vi vara sådana egoister?
Har vi inset vad vi gör eller?
jag tror inte det. Jag är ganska berört ut av sådana filmer och jag vet att det är inte så bra att reagera så här men jag kan inte hjälpa det!
Om ni inte har set det så rekommenderar jag det !
Det är dokumenter film inte ett vanligt film.
Vi måste göra något för att kunna bevara dem stakarna. Precis som dem säger i filmen : dem djuren kommer inte att ställa sig upp för att  protestera mot oss! Vi måste tänka och bara för att dem ställer sig inte upp så behöver väll inte det betyda att vi måste göra som det passar oss, eller ur?
Vi måste hjälpa varandra, vi måste dela på jorden!
Den är inte bara våran!
Det finns andra som också måste bo på denna jord, som våran exist baseras på dem!
Vi har utrotad så många! Vi måste sluta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-03-04 @ 08:16:14
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

håller med dig ! vill du följa mig på bloglovin ?=) kram <3

2011-03-04 @ 12:55:35
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0