Träning

Jag och Stella for på träningen kl 19.00 och slutade kl 21.20. Det var inte lite vi tränade. Jag är så stolt  över henne, hon överaskar mig varje dag med ett litet sak. Idag så sa hon: Mamma idag hörde jag min favorit i mina örön hela tiden jag tränade och jag kände mig så full av energi. Jag ville simma snabbare, och snabbare och jag var inte ens trött!
Jag tror att det är det som för henne att gå vidare med många guld medaljer.

eller hur?
Vad gör er lyckliga?
Jag har min underbaraste dotter för att göra mig lycklig:)

Kommentarer
Postat av: Jacobeli

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-07-14 @ 07:36:08
URL: http://jacobeli.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0