Medical

Skolan idag gick super bra. Jag hade två test med 100% bege två:) jag har upptäckt det bästa Stockholms bageri det är då gott att jag har inga ord. Deras kafe är också fantastisk. Jag äter croassan ( stavnings fel) med chocklad och tar kafe. Jag vet inte hur jag ska klara mig hemma utan det. Men jag ska inte sörja för länge för att jag ska komma och bo här nu!
Kan knapp vänta. På torsdag har vi det största hittills test som tar hela anatomi ( nästan) och det heter Medical:) Kag måste plugga ganska mycket så att kag ska aldrig fundera vad som är fel med människan framför mig. Man ska bli halv läkare då man är klart med Medical :) nu ska jag försöka att fixa håret:)
Vi hörs sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0