Skolan

Idag började jag skolan kl09.00. Vi var hela dagen och det var väldigt intensiv. Vi var alla och åt lunch tillsammans och det var jätte trevligt. Nu är kl18.00 och jag kom precis hem från skolan. Jag måste säga att jag tror inte att jag orkar stå upp men jag måste plugga och vi har första testet imorgon! Vi har fått jätte läxa och allt är på engelska. Jag är hungrig och därför ska åka först ner på stan för att äta nåt. Jag måste vara jätte snab för att jag ska som sagd plugga. Det är så fantastisk allt even det att vi har fått läxa. Jag älskar Stockholm och alla som bor i Stockholm. Jag är förälskat i möjligheterna som jag ser i att bo i Stockholm.
Nu ska jag dra!

Lite bilder från igår:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0