Äta

Vet ni App'n Viber som man kan ringa gratis till varandra? Jag har pressis installerad det men kan inte prova det för att det är inte många som har det. Det ska vara suveränt om man kan verkligen snacka i telefon utan att betala nåt. Jag och Stella åt på en restaurang som har after work:)) Jag åt så jätte mycket att jag håller på att dö just nu. Det var inte mängden men jag åt laktos :( Det är värsta saken som kan hända mig då jag är ute, att man äter fel. Det finns ingenting sämre än det att man har klädd sig bra och helt plötslig efter en, två tuger så måste man försöka gömma maggen för att inte folk ska tro att man ska föda när som helst.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

jorå bara bra :D vad ska du göra sen?

2011-10-14 @ 21:19:44
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0