Stor middag

Oj vad jag älskar stora middagar med familjen. Jag och mamma gjorde allt mat och i slutet så kom hennes man för att göra det sista. Det var så här att jag och mamma bestämde oss för att göra Palt. OMG vad jag älskar Palt, men inte vilket som helst bara då mammas man gör det! Det finns ingen godare än det! Sen så gjorde vi Red Velvet Cupcakes. Dom är så gooooda att det vattnas i munnen av att bara tänka på dem. Det var så trevligt att jag saknar ord.
Jag kunde inte blogga från min mamma igår och jag vet inte varför. Jag försökte med det gick inte men men Iphone-n. Jag ska vissa er allt idag då istället.
image description
Dem ny bakade cupcakes men uten frosting:)))
image description
Vi förbereder för Palt. Jag lärde mig igår att göra dem så nu är jag jätte stolt över att säga att jag kan göra Palt nu:)))
image description

Kommentarer
Postat av: therese

vad mysigt!

2011-10-12 @ 19:07:25
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0