Grattis till min älskling<3

Idag har min älskling födelsedag. Jag är så stålt över henne. Hon är jätte smart liten tjej, kanske inte så liten nå längre men oavset hur gamal hon blir så kommer hon alltid att vara mammas lilla älskling.♥
Jag har haft underbar dag idag. Jag var och jobbade men efter det så hade vi hella släkten hemma på middag och mamma min hade gjort den godaste tårta som finns. Vi har det jätte bra då vi samlas alla, hela släkten.
Jag sov inte så bra inat så nu ska jag i sängen för att jag ska jobba imorgon också så jag måste vila huvuden lite käns det som. Jag är så trött just nu att jag kan knappt hålla ögonen öppna:)))))
Sov så gott mina vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0