Morning<3

Det är inte alls morgon men jag hade lite tuft kväll så jag som lite extra idag. DEt ser inte så bra för min del med att träna så mycket idag för att nu så ska jag ta och åka till Luleå för att köpa en data för min dotter som fyler år nu på torsdag och jag vet att hennes önska var en data. Jag skriver om det för att jag vet att hon läser inte min blogg för att hon ninner inte:( (jag tror att hon tror att jag är töntigt eller nåt). Har ni några bra fösrlag om vad för data ska jag titta på om jag vill ge henne en annan än (som) min?
Jag ska fösröka ta yoga kl 16.45 jag hoppas värkligen att jag ska hinna för att jag för så mycket ut av det. Man fyllls med nya energi då man har varit och tränat det. Jag spelade yoga i Vegas och jag älskade det men där var yogan i en helt annan nivå! Jag har börjat fundera över att jag klagar på att det finns ingen Mantra och de olika stilarna men gör ingenting åt det, så nu ska jag ta och se vad som krävs för att löra mig den rätta och att även bli en instruktör.)

Vad säger ni, visst vill vi ha en fantastsk start på dagen där alla onödiga kalorier är borta och själen för en kick av uppfriskande nya krafter? 
Nu ska jag ta och röra på arslet. Ut och köööpa ,hahah
Ha en underbar bra fortsättning på dagen och låt ingen säga annat!!!!!
Kram mina underbara;)♥

Kommentarer
Postat av: Miss O

snyggiiiing

2011-09-13 @ 15:25:52
URL: http://www.olessia.spotlife.se
Postat av: Amsoca

Är det du på headern?



//Amsoca

2011-09-13 @ 16:16:17
URL: http://amsoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0