Underbar!

Jag hade en fanastisk helg. Vi var på stugan i fredags och spenderade kvalitetstid med familien. Jag måste säga att det var exakt det jag behövde. Igår så tänkte vi samlas igen men hos mamma. Vi åt middag som varade flera timmar. Jag bara älskar sånt. På kvällen så bestämde jag att jag och syrran skulle ut och  dansa. Sist vi var ute var för 4 år sedan. Förstår ni hur glad jag blev då hon sa ja?
Vi hade jättekul och vi dansade! Det hade jag längtat efter, bara synd att det varade så kort tid.
Idag så var vi i Luleå och handlade lite små saker.Sedan så var det middag hos mamma och maten var fantastisk.Nu ska vi ha mys i soffan och dricka te<3
Ha en trevligt fortsättning på kvällen:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0