What a day;))

Morning, eller rätt sagt god afton;)
Jag vaknade utvilad för en gångs skull. Jag rinde till en kompis och fick massor med posiviva energi fast denna kompis bor andra sidan världen. Jag älskar Yoga då man vaknar och det var exakt det jag gjorde. Jag har funderad mycket och tänkte att nu måste jag ta hand om mitt liv för att jag upptäkte att jag har lämnad mitt liv på sidan lång, lång ifrån mig:(
Jga ska ta och töma huset på skrep och sedan ska jag ta och städda den. Jag tror inte att jag hinner allt idag men jag ska börja i alla fall:)
Vad ska ni göra mina fina läsare?
Ha en underbar dag:)♥

Kommentarer
Postat av: Hemen

Fin :)

2011-10-12 @ 14:45:34
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0