Oxford <3

God morgon alla underbara. Det blev tufft från igårnatt. Jag var och tränade ganska sent så efter det jag tvättade och pluggade. De var inte så klokt men det fungerar för mig, eller jag måste anpassa mig till det. Det blev faktiskt ganska sen igår så jag känner mig ganska så trött idag.
Dagens schema är att jag är hela dagen på skolan och sen förstås är det Yoga och sen är det plugga. Jag sitter och pluggar medan jag tvättar i tvättstugan. Det är under jorden och faktiskt jätte trevligt. Dem har fixad ägarna väldigt fint, dem har lämnat självaste berg att sticka fram överallt så med andra ord så tror man att man är ute i naturen och tvättar eller i mitt fall pluggar.
Nu är jag på väg så vi hörs snart:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0