Hemma

 
Kan knappt vänta på att fara till hotellet och somna tittande i min söta underbara prins ögon. Jag vet inte hur jag har levt hittills utan han framför mig.
 
Allt började i Luleå och nu är jag åter igen på denna fantastiska platsen. Många minne just här vart jag är och då passar det bra att drömma sig iväg mellan gamla och nya minne. Det var en liten geist och det var allt som behövdes för att få mig falla jag platt på mage.
 
Ni som känner han kan säkert konstatera samma sak som jag; de underbara ögon och hur han flirtar flitigt med de. Man kan drunkna i dem. Jag kan inte vänta på nästa säsong det är alldeles för lång. Jag vill nu!!!!!!!Nu alla säsonger, tack!!!
 
Nu ska jag faktiskt åka ut och äta ute med min familj och sen åka kanske buss tillbaka. Jag har tyvärr inte min data med mig så jag kan inte titta på han men när jag kommer fram ska jag se han och biljard scenen. Jag har kommit bara hit fram med det men jag försöker sakta när allt vad det går för att förlänga tiden tills de nya kommer annars kommer jag att se en och samma sak om och om igen. Jag tror jag börjar likna Stella. Hon gjorde det i Grekland och lått mig inte sova. Jag frågade henne; Har inte du set det?? - Ja, men man kan inte sluta, mamma du kommer att förstå det då du börjar med dem.
Jag trodde inte det, jag trodde att det var tonårs förälskelse, men nu har jag ställt mig bredvid min dotter och dreglar samtidigt med henne. Älskar våran underbara likadana smak.
 
Nu måste jag sluta för att jag kommer att skriva en romans.
hahahahahahahaha.
Pöss på er<3<3<3<3
 
 
min bild:))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0