:(

Hur deppig och ensam kan man egentligen känna sig????? Jag känner mig jätte ensamt utan Stella. Även om hon var lång härifrån så visste jag att jag kan träffa henne då det gick inte nå längre att vara ensamt. Nu är hon inte ens i närheten av "här i närheten".
Idag var jag och fixade mina naglar och sen så faktiskt så vara det soligt så jag la mig i gården under lägenheten och solade. Det är nästan ingen kvar i den här byggnaden för att alla är på semester någon stans. Jag kramas ensam med ensamheten och försöker att uppmuntra mig själv att jag behöver inte oroa mig för att jag vet att vad än som är skriven kommer det att hända värken att man vill eller inte!!
Nu ska jag ta min glas och njuta av mina lediga dagar och bara önska allt det fantastiska so0m kan hända min dotter och hoppas att hon njuter för mig med.
Jag faktiskt kollade upp biljetterna upp till de men det fanns inte en bra väg tillbaka så jag kan avvakta. Jag säger det bara: man vet aldrig med mig vad som kommer i min huvud;)
Jag ser hemskt ut så ni få nöja er med den bilden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0