ush

Hej alla underbara. Först så vill ursäkta mig för min frånvarande men jag hade lite för många saker att ta hand om. Jag har försökt att göra och fixa allt men det har tyvärr inte fungerat som jag ville. Jag har bara modstånd framför mig. Jag pratar med människor som förstår mig inte. Vad än jag säger så spelar det ingen roll och de fortfarande tänker och säger det de har redan i huvudet. När det blir så så jag bara slutar att prata och låter de säga vad de vill och samtycker. Jag har förstod att det är ingen ide att ens förklara hur det ligger och vad är det som gäller. Tro mig när jag säger att jag är jätte les!!!! Folk förstår inte det jag säger ändå så whats the point???Jag försöker att göra den rätta och få bara skit och otrevligheter tillbaka.
Annars så hade jag en fantastisk dag idag i Stockholm. Jag träffade Ebba och vi spenderade en dag bara pratande och sittande här och där. Det var verkligen jätte avkopplande och jag fick veta en och en annan sak som har fått mig att vara jätte oroligt för framtiden så nu ikväll har jag spenderat min tid med att leta på internet det som jag behöver och jag har faktisk hittat ett eller några möjligheter till att få känna sig tryggare.
Nu ska jag se CSI på datan och sen ska jag sova för att om jag skulle nu försöka att sova så tror jag inte att det skulle vara möjligt från alla mina tankar som snurrar i huvudet.
Till alla vakna så önskar jag er en fantastisk fortsatt kväll och sov så gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0