15 Oktober 2012

Just nu sitter jag och njuter av min middag på favorit platsen. Jag försöker skriva men det går inte så bra för att jag plockade av mina naglar nyss och nu slår jag tangenterna med sidan av fingret som jag har gjort tidigare och då prickar man bokstaven bredvid så jag måste skriva varje ord flera gånger eller så radera och skriva, radera och skriva. Hahahaha ni skulle bara se vilka ord som hoppar fram.

Idag var det första dagen på ytterligare ett nytt era för mig. Men som allt annat som är första dagen så känner jag nig helt slut så nu ska jag vara sätta på alarmet och somna.
Nämligen så skrev jag denna inlägg på två gånger så det var därför från restaurangen hamnade jag i sängen /-))

Jag orkar inte hålla ögonen öppna så nu ska jag önska er sov så gott och vi hörs imorgon<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0