Så sårigt!!!

Idag lämnar jag Stockholm och återvänder hem.

Det är inte för långt men det känns ändå. Dagen bjud på ett fantastisk upplevelse ut av att vara ledigt och att bara göra saker för sig själv. Det var mycket som jag gjorde för då jag ska tillbaka men jag räknar det ut av min personliga tid. Man kan väll vara snäll eller hur???

Jag har haft jätte trevligt träning samt köppat och sen så åt jag lunch som bjud på bara njutbara stunder. Just nu sitter jag på Expressen och är på väg att lämna min id. Man ska göra det för art kunna ta andra möjligheter efter det, visst???
Sitter bekvämt och klagar ingenting. Önskar bara att varje dag var så fantastisk lätt och bekvämt!!!
Jag ska hem och träffa Stella och alla jag älskar och saknat så jätte mycket. Kan knappt vänta!!!
Om en månad så börjat allt från början så man ska ta och njuta och få vara med de man älskar och kommer att sakna igen:-(

Nu ska jag ta och ringa några samtal som jag måste och vi kommer att få höras så snart som möjligt.

Pöss på er mina underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0