Hemma

Halloi alla vakna och underbara läsare. Nu är jag hemma och kan uppdatera som vanligt. Det var möjligt att uppdatera i Bulgarien men det var inte överallt så då jag ville blogga var jag inte i Wi-fi zone så jag kunde inte.
Det var det bästa mini semester på evigheter och jag är så otroligt glad att jag gjorde det. Barnen var snälla, mamma och Bengt var otroligt underbara och jag träffade nästan alla som jag hade längtat efter att få träffa. Maten var så fantastisk, vi hade bara soliga och super varma dagar så vi spenderade de vid stranden. Det bar svårt att säga hej då till denna underbara platsen.
Nu är man tillbaka till verkligheten och ska försöka att anpassa mig till det. Det var en lika imponerande och fantastisk start här också. Jag sov och tog en Yoga så fort jag hade vaknat. Efter det åt vi en fantastisk middag hos Kremi som var tillagat ut av en man som lagade fantastiska asiatiska maträtter.
Min dotter är här och jag är nu på väg till jobbet. Just nu älskar jag mig och mitt liv. Önskar att jag kände så oftare.

Här under kommer det bilder på många saker jag har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0