In the air <3

Yes I'm !
Det var verkligen lyckat att jag kom med, det var nära att jag skulle bli strandat i Köpenhamn och skulle behöva flyga tillbaka till Stockholm
men mina kollegor är världens bästa så jag kom med.
Jag försöker att vara till hjälp så mycket jag kan men de är så söta att de vill inte. Den ända jag kunde serva de med var kaffe :(

Nu är det nära så jag ska prata lite med de söta tjejerna före jag lämnar de och kliver av.

Jag glömde säga hur mycket jag hade längtat efter att få äta deras underbara bakvärkar. På bilden nere är det en favorit sak sim ni måste smaka om ni har vägarna förbi Köpenhamns flygplats. Det heter någonting med snurra eller sånt. Ni ser den och det finns inte så många sådana saker. Gud vad gott det var!!! Jag kan äta tussen såna och lite till. Farligt plats den flygplatsen är för mig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0