Marrakesh

Halloi! 
Hur mår mina älskade läsare? 
Jag hoppas verkligen att ni mår bra och att ni njuter av lördagen före Jul! Själv sitter jag på Expressen på väg till Marrakesh. Som alltid så jobbar jag även denna helg och fick krama och pussa min familje för Jul! Jag ska jobba som vanligt!!! 
Jag hoppas att jag kan fixa det och kan åka hem så att jag få kramas och pussas med de jag älskar! 
Saknar de redan och önskar att jag var hemma de vackraste dagarna på jorden. Älskar julen och allt med julen att göra. Älskar att vara hemma och njuta av allt underbart under dessa dagar. Om jag inte lyckas kommer det att vara mitt andra Jul som jag är borta från hemma!! 
Jag vill inte tänka på det längre så jag önskar er en fantastisk fortsatt lördag och sprid glädje och kärlek. Det är allt människan behöver. 








That's so true Johnny !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0