08.07.2013

Oj, oj vad jag saknar henne !!!

Det är aldrig svårt att vara själv. Man hittar alltid på en liten orsak till att trivas till att intala sig att det är bra ibland att få spendera tid för sig själv. Det som jag personligen tycker är allra svåra är att först känna tillhörighet och sen att bli lämnat ensam. Den ensamheten är svårast och den som skrämmer mig mest ut av allt.
Jag kan inte riktigt beskriva känslan ut av tillhöra en familj men jag upplevde det nu och jag känner mig förkrossad igen. Det var första gången i hela mitt liv som min familj kom och hämtade mig efter jobbet och jag kände tillhörande någonstans och det tillhörande en familj. Jag kände det så och nu är jag själv igen så nu känslan av "önskat, tillhörande" är stor skrap sår som svider av saltet som man la i!
Jag tycker det är så jobbit att tillåta såna saker hända mig för att jag blir jätte ledsen. Min sago bild är inte här och inte nu så jag måste fortsätta kämpa vidare.

Jag saknar min älskling så otroligt mycket att jag saknar vidare ord!!
Nu ska jag fortsätta med mitt liv och gå och bränna lite fett från fet arslet på Bikram yoga!!!
Puss puss och ha en fantastisk måndag alla underbara läsare
(Ursäkta för deprimerande inlägget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0