30.07.2013

Halloi. Nu är jag tillbaka till stora staden och nu kan jag se skillnaden: inga människor!!!
Alla är på semester de sista dagarna. Jag förstår och om ni frågar mig så vill jag åka iväg jag också. Det kändes så underbart att få spendera lite tid hemma med mina älsklingar. Vi hade fantastisk väder och det är alltid det när det är Piteå Dansar och Ler! Jag hann inte sola men det spelar inte så stor roll.
Jag behöver semester efter den lilla semestern. Jag samlade in så mycket vatten att igår kunde jag inte ta av mig mina ringat så jag ska försöka att göra det idag efter min yoga. Nu är det efterlängtat, min yoga. Min kropp älskar träningar och den reagerar väldigt stark när den är utan det. Jag ska se om jag kan återgå till normala storlek på tre dagar. Nu få vete snart till varför på just tre!
Nu ska jag hopa av här men när jag kommer hem ska jag blogga med lite mera bilder från hemma. Ha en fantastisk fortsatt trevligt tisdag alla underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0