Vilken känsla!

Hej alla underbara människor!
Vaknade så underbart med en könslla av att jag har sovit så bra och att äntligen kändes som om jag blev utvilad efter en kvälls sömn.
Åt lite frukost och sen kom jag ut under körsbärsträden för att fullborda min goda frukosten. Oj så goda de var. Det är så varmt och fint dag idag att det ända man saknar just nu är havet som ska svalka en.
Igår hade jag en så spännande känsla på träningen som motiverade mig maximalt. Jag hade inte ätit nå på länge förre träningen( det är så det ska vara, minimalt 3 timmar förre yoga) och jag presterade bäst. Jag hade en sådant befriande känsla att efter träningen kändes det som jag var drottning. Jag kunde ha klarat allt och bestigit Mount Everest!
Jag tänkte sola lite förre träningen. Jag älskat livet.
Saknar Stella och mamma jätte mycket nu.
Kremi kom tillbaka nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0