Garden

Sista två bilderna på den förra inlägget är från Bangkoks flygplats. Dem har den mest fantastiska trädgården på en flygplats som jag har sett. Har ni set någonting som detta på en flygplats. Man få lugn och ro av att bara titta på det. Tyvärr men vi hade inte möjligheten att få vara in i den och lukta på alla blommor med att bara titta på den gav mig så mycket.

Här kommer lite bilder av min resa med Thai från Saigon till Bangkok och sen vidare med en till Thai till Phuket


Jag åt en av mina favoriter som är ris kaka med kokosmjölk och någonting sött och gul bredvid den. Medan jag åt såg jag på Twilight sista. Det var en fantastisk flygning.

Sen blev det stopp i Bangkok så vi åt lite mat där. Jag åt noodle sop I & spring-roles. Mina favoriter<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0