I'm in heaven .....

Ja jag är det!
Jag vet inte var jag ska börja ifrån!!!
Jag skulle ha stb och sen så hände det jag ville mest ; jobba i Bergen. Första dagen gick jätte bra. Träffade så många nya trevliga kollegor som vi skrattade gott med. Sen kom vi till Hotel och jag måste säga att jag hade inte set vackrare stan än Bergen!! Det är så vackert att jag har redan tagit 1000 bilder. Dagen efter vaknade jag av att mitt rom fylldes av mat ost så jag tog mig ner till frukosten och hade en lång och trevligt ensam frukost. Efter det frågade jag om en karta och for på äventyr. Så fantastisk plats att jag kan tänka mig att det kam lika väll mäta sig med USA's Yosemite.
Jag njöt så mycket att jag skrek av glädje.
Efter mun utflykt kom jag tillbaka till hotellet och pga det som hade hänt och att de hade missat att boka in mig för nästa dag fick jag en konferens rom!
Hahha hur fantastisk är inte det? Jag fixade mig och väntade nere för min pickup då kommer det en man och hämtar mig, min lilla jag med en enorm buss som knappt rymdes på gatan!!! Alltså vilken dag! Han satt där på sin plats och körde samt som han agerade min personliga guid. Yes I'm in heaven !!!
På jobbet träffade jag ännu trevligare kollegor som jag skrattade hela vägen till Palma och tillbaka.
Just nu villar jag upp i min mini palats efter att vi kom i sängen kl03:30!!!
Så snart ska jag ut och äta sushi med min nya super söta kollega före avgång.
Puss på er och jag ska försöka att lägga upp så många bilder som den blogg tillåter :-)))

Första rommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0