Så bra

Ja det var jätte bra kväll igårkväll. 
Vi firade Kremi och det var trevligt samt gott. Jag väntade ut min stb och åkte sen. Jag var tidigt för att jag jobbar idag. Det är lördag men det gör ingenting för att jag har världens bästa jobb. Jag kunde inte somna igår så jag har inte sovit mycket inte. 
Jag har inte mycket att såga så jag ska önska er en fantastisk lördag och försök att göra någonting roligt. 

Imorgon är jag den lyckligaste mamma i världen för att jag ska fyra min älskling. Stella blir 16 år imorgon. Jag kan knappt vänta ut dagen så att jag kan krama och pussa min älskling. När blev hon 16???!!!! Det är så overkligt. Min lilla tös har blivit stor, smart, intelligent, otroligt vackert och godhjärtat. Det är inte ofta man äger alla dessa fantastiska  egenskaper med hon äger de och jag har inte tillräckligt med ord att beskriva hur stolt jag är över min dotter! Jag älskar henne utöver allt i världen. Grattis i förskott min älskade Stella. Jag älskar dig❤



Gammalt bild från Bulgarien. 

Lite bilder från igår:






Imorgon, imorgon, imorgon!!! Min älskling❤💋
Ha en underbar dag mina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0