Oslo!!

Hej alla underbara och glad Fredag!
Jag är i Oslo i bästa rummet hittills och är super överlyckligt! Har redan jobbat och just nu är jag i sängen framför Idolfinalen! 
Vad gör ni, ser ni på Idol?
Har inte så mycket att säga mera än att jag är nervös tillsammans med Lisa!!! Hon måste vina eller båda måste vina men jag gillar en liten millisekund mera Lisa!

Jag har inte sovit igår så jag håller på att slockna förre jag ens har sett One direction och självaste finalen!! 
Om jag skulle somna nu så ska jag se det imorgon på TV4 play. 
Så puss och sov så gott!
Må det bästa vina! 


Min sötaste och mysigaste rum ever!


Där siter jag och tittar ut över flygplatsen som blir bäddat under nytt, mjuk, och glittrande romantisk snö!


Min underbaraste dotter har fångat mig i en fint bildkomposition!



Hahahah den bjuder jag på!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0