On my way!



Hur mår ni alla fantastiska läsare?
Jag mår skapligt(jätte dåligt) men på väg till jobbet. Vet ni hur mycket jag älskar mina kollegor ???? Enormt mycket! Bara att jag visade mig in i cabinet så hoppade alla på mig med hälsningar, kramar och glada att få se mig ansikte. Piloterna tittade upp och hade samma reaktion som de andra. Jag kände mig älskad någonting som jag har inte upplevt på jävligt länge mera än min familje! Jag brött i tårar så fort jag satte mig ner,drugg på mig luvan så att de ska inte se att jag grät för att då skulle jag behöva förklara mig. 
Vad skulle jag säga till de då?!!! 
Hur skulle jag säga att det lilla de gör påverkar mig jätte mycket för att jag just nu är:


Extrem ledsen, sårad, besviken, oälskad! Att jag försöker ta mig med tvång varje dag upp från sängen, att jag känner att mitt hjärta ska stanna av sorg och att jag drunknar av tårar varje kväll!!!  :(

Jag vet och ursäkta att jag är sånt mess just nu! Jag vet att jag ska bli bra igen och att jag ska klättra ännu högre upp än vad jag någonsin varit!!! Men det behövs tid för det. 
Jag är en sann och verkligt människa som har sanna känslor och riktiga känslor! 
 Därför känns det just nu så. De som spelar, ljuger och lurar andra till att de älskar en kan bara vända och gå. Jag tycker om riktiga människor med riktiga känslor!!! 
Phoenix!
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0