Göteborg!!!

Hej alla fantastiska läsare! 
Vad gör ni? 
Jag ligger i Göteborg Ensamt igen!!! 
Skulle ha haft sällskap men ni vet människans dumhet prattar! 

Jag är då så överlyckligt, nu går det bra för mig. Jag sov på det mest fantastiska platsen igår. Det var rent, jag var ensamt, det var det mest mysigaste platsen, det var super exakt min smak för allt. Sängen var exakt som jag skulle ha köpt och jag förstås kunde inte somna. Jag var så förväntansfull att jag somnade kr 02:30 och klockan ringde 04:00! Idag var det en tuft dag på jobbet med 13,5 timmar och just nu käns det som om jag svävar övan på sängen. 
Jag vill sova men jag ska se en gamal guding som jag ska titta på padan och sen ska jag somna kramande mig själv för att jag kommer garanterad att vara super sentimental efter min älskling film. 

Har inga riktiga bilder att bjuda er på så här för ni det jag har på mobilen och har inte visat er det än❤️





Min älskade mammys hem för Nytt År!


Hemma då det var som en fantasi värld ute!!! 




Set var magisk men bilden ger den ingen rättvisa!!! Det var så mycket kristaller i luften att alla lyse lyste uppåt och det var mest på utsidan av stan och nästan ingenting i stan. Kan ni se det?



Ser ni pelarna? Det är ljuset som lyser uppåt!!! 


Detta är från hemma. Nara bild!


Vinter !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0