Halloi!

Halloi alla underbara! 
Hur mår nu och vad gör ni? Har ni varit lediga? 
Jag har jobbat och jobbat bara. Jag kom för en dag igår och hamnade på akuten. Fick enorm smärta i maggen och de misstänkte gallsten men det visade ingen sådant på blodet. Efter  6 timmar där och tre morfinspruta fick jag åka hem. Detta händer mig för tredje gång i mitt liv och vi vet inte vad det beror på. Det är också 10 år emellan varje anfal. Första gången var det i Grekland och var inlagt 10 dagar på sjukan sen så för tie år sen på akuten hemma fick en kväll på sjukan och nu fick sex timmar på akuten. 
Konstigt eller hur? 




Kommentarer
Postat av: anon

Läser du dina kommentarer?

Svar: Ja.
newstar.blogg.se

2015-03-02 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0