Malaga!

Halloi till alla fantastiska människor som läser min blogg. Jag uppskattar det jätte mycket och är jätte glad att jag har så många läsare. 

Hur mår ni? Hoppas att alla mår bra😃

Igår var jag en tur till Malaga och det var då första gången son jag hann med köping. Nu är min väska super dupper tung och jag hoppas bara till att jag hinner hem ikväll och inte behöver dra den hela dagen idag och imorgon . 

Är det någon som känner av våren? Jag känner mig helt slut och vill bara sova!!! 
Känner som om det ska vara redan pollen i luften. Är det någon av mina läsare som känner som mig?
Att vara i Malaga hjälper inte men man kan inte heler utvika det helt. 

Nu ska jag önska er en fantastisk fortsatt söndag och jag kickar in här lite senare eller imorgon. 


Det var suveränt mat som jag gjorde för mig och Stella 


Nu ska ni se bilder från 10000meter i luften men solförmörkelsen syns inte på mina bilder men det var super tidligt genom de två gröna glaset 




Sen blev det mörkt överallt för en liten stund bara! 



Malaga!!!


Yey!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj Hoppas allt är bra med dig Kramelikram ❤Mia

Svar: Allt är bara bra tack och hopps det är bra med dig också. Kram hjärtat❤️❤️❤️
newstar.blogg.se

2015-03-22 @ 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0