Så mycket mer!

Hej alla fantastiska!
Hur mår ni? 
Det har händ så mycket mer och jag har inte ens hunnit pratta om det här i bloggen. För det första vill jag fråga vet nån vad som har händ med sidan? Jag känner inte igen min blogg. Min profil bild är borta likaså mina inställningar. 

Här är lite bilder från Mattias, jag bara älskar denna fantastiska restaurang, atmosfären, maten och folket som går där. Först var det förstås baren uppe i Grand Hotel för en lätt uppvärmning med en flaska roza champagne❤️


Uppe i baren

Maten på Mattias!!! 



Lite för många glas framför mig eller hur? 


Om det finns en dessert som jag älskar det måste helt enkelt vara den!!! 
Det är min absolut största favorit!!!! 
Jag besöker denna plats mest för den Grand finalen!!!


Frulle på 10 våning i Ume!!

Ha en fantastisk fortsatt vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0