Super

Hej alla ❤️
Hur mår ni?
Jag sitter och väntar på att stormen i Oslo ska sluta så att jag kan fortsatta att jobba. Det har varit en låååång vänta nu i 5timmar. Väntan var inte så jobbigt som den springande till gaten 3 gånger fram och tillbaka och passerande alla dessa säkerhetskontroller. Ta av dig, ta på dig och vidare ni förstår vad jag menar tror jag. Nu är det snart på Hotelet och jag har aldrig varit där så det är super spenande. Det är Molde och som sagt är det första gången för mig. 
Jag lovar att ta så många bilder som möjligt och hoppas att det ska vara lite ljus så att jag kan ta finna bilder. 
Som jag ser det nu är det inte ens på tal om att ta finna bilder för att det börjar redan mörkna ute. 

Bjuder på lite gamla mixade bilder



Jag och Mishe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0