Bazar




Morning in Key West!!!❤️

Det var ett tag sen och jag dagdrömmer fortfarande om denna fantastiska platsen. 


Hur mår ni mina älsklingar?

Jag mår bra och är på väg hem och där ska vi ha ett litet bazar eller mammas område ska sälja ut allt gammalt och oönskat. 

Jag vill också vara med och ha kul med de så jag ska skynda mig och packa lite  saker i bilen. 

Här kommer det en bildbomb❤️








Det är kanske just här som jag ska köpa mig hus


Marinan 



Bara att  hoppa på båten och åka iväg 


I väntan på taxin mot den mest underbaraste centrum för en fantastisk matupplevelse. 




The American stile❤️❤️❤️
Här bodde jag i denna hus från 1800 talet
Det var super ny renoverat med behållit allt det gamla. Husen såg ut som ett litet slot och kändes som helt nytt bygge! 
Sen på kvällen kom första och det ända stormen och det bara ösadde när tungt regn på plåt taket. Det var helt magisk. 



Kolade lite sov platser för de näst kommande kvällarna. 




Här tittar man ut mott den mest kända utsikten som är sunsetisland. 



Lite bränd från solen men det kändes mera än vad det syndes. 

Lite musik som jag gillade ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0