Halloi

Hur mår mina läsare? 
Hoppas alla mår bra och har det bra❤️

Jag sitter på bussen hem till lägenheten och ska faktisk strax vara framme. Det var ett tag sen jag var här inne men jag hade lite för mycket att göra helt enkelt. Ber om ursäkt och hoppas att jag kan balansera det nästa gång på en mycket bättre sätt. 

Nu ska jag önska er en trevligt fortsatt kväll/morgon 



Jag hade jätte roligt kväll här med fantastiska kvinnan ❤️ ^•^




Äntligen så fick jag lite kontakt här med henne





Och så förstås blev det lite dans på slutet 


Vakten vid dörren 



Love it


Båt, båt, båt


Sunset! 


Vitt, vitt som jag vet inte vad!!!


Jag kan tydligen aldrig posera normalt!!!


Man kan se att jag har bränd mig redan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0