Mmmm!


Denna båt var så fint att jag kunde inte inte ta bild! 

Hur mår mina läsare?

Jag är på väg till jobbet och mår bra!! Det flyger vita stora dun eller vad än det heter och jag blir jätte dåligt i ögonen från den. Jag är allergisk som sagt och jag har min räddning i luften! Ville. Tur att jag är i luften hela tiden eller hur?


Saknar denna underbara ställe!!! 


Sunset!!!





Två båtar som imiterar slagsmål då Key West har viljat bli självständigt och de slogs mot the guvernant. 



De sprutade vatten på varandra!




Älskade platsen!!! 
❤️❤️❤️



Älskar att klä ut mig och ha kul!!!  
Tror inte jag är ensamt om detta!!


Det är en liten( turist) marknad här som jag gick igenom för att är man turist ska man gå igenom! 


Älskar den bilden❤️



Mitt på marknaden! Kolla himlen, kolla på färgerna!!! Saknar ord!



Kommentarer
Postat av:

Så fina bilder agapimou ❤️❤️❤️ / anton

Svar: Efharisto moro mou❤️❤️❤️
newstar.blogg.se

2015-06-02 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0