Vilken vecka!


Just nu i bussen på väg till stan. 

Det skulle vara roligt lördag och det var tills halv timme sen, nu blev det extra jobb och ändrade planer. 
Jag valde det själv men jag är inte ledsen över det. Jag behöver allt extra jobb nu lagom till Jul handeln och kortkort och bil som ska inhandlas. Det är tufft att vara singel förälder. Det behövs väldigt mycket i denna liv och jag vill kunna ge och ha allt detta. 
Det var konstig vecka med mycket som lärdom och jag är tacksamt att vi alla är så pas olika. Jag är väldigt tacksamt att jag är just jag och att jag kan allt detta jag kan och att jag mår bra och kan göra allt detta. 

Nu blev det för mycket skrivet här så ska jag lämna er att titta lite på fina bilder från min underbara sommar. 

Puss på er och tack att ni läser min blogg❤️








Saknar!!!


OMG!!!! Please take me back!!!!



Den här sommar favorit ❤️❤️❤️


Här lyxade jag mig en tidigt sommar morgon kl 04:30 eller 06:00 med en fantastisk sällskap och goda dricker. 
De stodd öppet bara får oss men det var så fantastisk!



En till favorit! 


Och det vanliga igen ! Kan inte slutta lägga  up bilder på de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0