Stockholm

Hej alla fantastiska läsare!
Hoppas ni mår bra och myser hemma under den tunga regnet. 
Jag älskar sånt väder så jag sov som en bebbys och mår jätte bra idag. 

Super tråkigt att det kommer hösten men så är det med årstider. Man kan inte utan de. Medan man är liten är sommaren super lång och man tror sig det varar två år medan som stor så är sommaren 1 vecka!! 

Visst är det så för mina läsare också eller? 

Här kommer lite bilder från sommaren 😃



Rummet var fixat så var annan dag 



Det var gammla kompisar varje kväll som hälsade på och hade super kul!




Roligaste en! 







Man kunde inte ens ta en normalt bild med honom! 
Honom har man inte träffat på 22år!!! Men när vi såg varandra var tillbaka där och vi hade så roligt som förr! 


Här kommer den största Bulgariska tjärna!!! 
Han är Bulgariska olympiska sport gymnastik vinaren!!! 
Stoyan Delchev!!!



Han ville inte ta bild klädd med shorts medan jag var fint klädd. 



Här är han på Olimpiska spelet ung och stark!!! 


Sportgymnastik (Olimpisk )vs Rythmiskgymnastik (World)







Det var gänget!!! Här är det då inte komplett det saknas 3 par. 



Mammys super sexy❤️





Skål till er!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0