Me

Yey, jag är tillbaka till den där fantastiska platsen och ska stanna här ett bra tag. 

Hur mår ni, vad gör ni? 

Jag mår bra minus en liten problem på väg till min jobb!
Jag mår bättre och bättre för varje dag! Tiden läker alla sår! 

Fick veta igår att ett klass kompis till mig dog ut av influensa!  
Lika gammalt som mig och en underbar tjej, älskad av många. Hennes liv var alldeles för kort på jorden så min tanke och råd till er: ta hand om er och era närmsta för att du vet aldrig när sista hej då vinkning är den sista. Säg tusen gånger för mycket Jag älskar dig än att sen vara ledsen över att du sa inte det tillräckligt ofta till de, respektera de och var där för de, de behöver dig! 

Saknar mitt allt❤️❤️❤️😔



Vackert här!!! 

Lugn och jag har tid att tänka på mina framtids planer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0